Monday, October 13, 2008

GFT 2008

GRAND FUTSAL TOURNAMENT (GFT) 2008

Pada hari Sabtu, 9 Oktober 2008, satu pertandingan futsal anjuran Biro Sukan UMSA telah dilansungkan dengan jayanya. Pertandingan yang diberi nama GRAND FUTSAL TOURNAMENT (GFT) 2008 ini telah disertai oleh tujuh team dari setiap angkatan.
Suasana turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran hampir 100 orang penyokong-penyokong setia dari setiap angkatan yang tidak serik-serik menyokong team masing-masing. Jualan makanan dan minuman turut diadakan bagi mengamatkan lagi suasana.
Dengan semangat kesukanan yang tinggi, setiap team telah berentap untuk menjadi yang terbaik seterusnya berhasrat menjuarai tournament dan menjulang piala UMSA. Berikut adalah keputusan GFT 2008.

Johan GFT: Team Samurai FC (2005)

Naib Johan: Team Dodol FC (2005)

Tempat ke-3: Team Mega Anggerek (2007)

Ke-4: Team Tart Gulung FC (2006)

Fruitea FC (2008)

Kramat FC (2007)

May May FC (2008)

Terima kasih juga pada para penyokong yang tidak letih lesu menyorak untuk pasukan masing-masing. Ini menggamatkan lagi suasana keseluruhan setiap perlawanan pada malam tersebut. Tidak kurang juga ini melipat gandakan semangat setiap pemain-pemain di gelanggang. Tahniah!

Atas kiri: Jualan minuman Extra Joss bagi menambah kekuatan pemain-pemain.

Atas kanan: Budak Milo bernama Halim dan Lee setia menjaga milo2nye dr di curi. Turut kelihatan hadiah-hadiah hamper dan piala pusingan yg menjadi rebutan setiap team yg bertanding.


Atas kiri: Penyokong-penyokong setia dari team Tart Gulung angkatan 2006 yang tidak serik-serik memakan kuih tart gulung sebagai lambang sokongan mereka.

Atas kanan: Penyokong setia dari angkatan 2006 Team tart gulung cuba membeli striker andalan dodol FC dgn harga rp 50k, tp ditolak oleh saudara faiz


Atas kiri: Penyokong-penyokong setia dari angkatan 2005 yang dikatakan Makyussss.

Atas kanan: Fan tart gulung FC yg "cacat" bernama HALIM :p dibelakangnya terdapat makhluk bergigi besar bernama Nash.. juga "cacat" seperti Halim.
Atas: Penyokong-penyokong dari angkatan 2007 yang begitu bersemangat turut menjadikan suasana lebih panassss!
(Gambar-gambar dan caption dari: http:mysals.blogspot.com/)

0 comments:

Post a Comment

Search