Sunday, August 3, 2008

Skills Lab SP, claim Kitas MARA, kertas kerja usulan menaikkan scholar.

Salam.

Segala puji bagi Allah s.w.t, Rabb semesta alam, hanya kepada-NYA kita memanjatkan kesyukuran di atas nikmat-nikmatNya terutama nikmat iman dan Islam. Salawat dan salam semoga selalu dilimpahkan kepada Nabi Muhammad s.a.w, keluarga beliau, para sahabat dan seluruh umat islam.

Alhamdulillah, surat aduan tentang kenaikan bayaran short sem untuk skill labs sudah dibuat dan insyaALLAH akan dibincang dengan Pak Gunawan dan Encik Jazman sebelum dihantar kepada pihak JPA. Pihak UMSA juga akan mengadakan perbincangan dengan dekan berkenaan bayaran ini. Urusan untuk claim bayaran short sem sedang dibuat dan details yang perlu akan diberitahu dalam masa yang terdekat. Kepada students MARA, urusan claim kitas tetap diusahakan untuk yang telah membayar bagi tahun 2008 dan kesilapan ini didahului dengan mohon maaf.

Di harapkan wakil rumah yang mendapat borang kaji sara hidup, sila penuhkan borang tersebut dan dapat mengembalikannya a.s.a.p supaya kami dapat membuat usulan bertulis kepada pihak JPA dan MARA secepat mungkin agar bukti statistik bertulis berkenaan tuntutan kenaikan elaun sara hidup yang dibuat dari pelajar di Jakarta lebih meyakinkan.

Kepada semua warga UMSA, saya mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf di atas ketidaksesuaian penampilan saya ketika majlis bersama wakil MMC maupun kesalahan lain yang tidak saya sengajakan. Jika ada salah dan silap, saya sudi mendengar teguran dari semua pihak, kerana sebelum adanya teguran sebegini di friendster, saya sudah ditegur dari ex-mt UMSA yang lepas. Saya berharap agar semua warga UKRIDA tidak bercakaran dan tidak bergaduh sesama sendiri, perbuatan yang salah ditegur dan marilah berlapang dada dengan memaafkan kesalahan yang telah terjadi di antara kita serta rapatkanlah ukhuwah kita di UKRIDA ini…insyaALLAH. Once again, I’m truely sorry to all my friends, I didn’t mean to disappoint all of you and thanks for those supporting me.

Salam

Mohd Zulhafiz Mokhtar
Presiden
UKRIDA Malaysian Students' Association

0 comments:

Post a Comment

Search